szybkie smoothie bowl

 

Nie lubisz czasochłonnych i skomplikowanych dań? Spokojnie ja też nie 😉 dlatego dziś serwuje Wam smoothie bowl. Czas przygotowania – 5 min.

Składniki:

1/2 sztuki dojrzałego awokado

1 banan

2 garści truskawek

180 g jogurtu naturalnego lub roślinnego

kilka orzechów włoskich

borówki, maliny do posypania

łyżeczka wiórków kokosowych

łyżeczka sezamu

 

Sposób przygotowania

zmiksuj jogurt z truskawkami, awokado i bananem. Masa musi być dość gęsta. Przelej zmiksowane owoce do miseczki, posyp malinami, borówkami, sezamem, wiórkami oraz orzechami włoskimi.

 

Powyższa propozycja potrawy nie będzie odpowiednia dla osób z zaburzeniami gospodarki węglowodanowej (cukrzyca, insulinooporność). Jeśli jesteś osobą zdrową lub intensywnie trenujesz – jedz, na zdrowie 😉 i pamiętaj, że w dietetyce sprawdza się jedynie sformułowanie “to zależy”, ponieważ dobór produktów i potraw powinien  być uzależniony od Twojego stanu zdrowia.

SMACZNEGO

 

 

 

Jeśli Ci się spodobał ten post to polub lub udostępnij.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top