szybkie smoothie bowl

 

Nie lubisz czasochłonnych i skomplikowanych dań? Spokojnie ja też nie 😉 dlatego dziś serwuje Wam smoothie bowl. Czas przygotowania – 5 min.

Składniki:

1/2 sztuki dojrzałego awokado

1 banan

2 garści truskawek

180 g jogurtu naturalnego lub roślinnego

kilka orzechów włoskich

borówki, maliny do posypania

łyżeczka wiórków kokosowych

łyżeczka sezamu

 

Sposób przygotowania

zmiksuj jogurt z truskawkami, awokado i bananem. Masa musi być dość gęsta. Przelej zmiksowane owoce do miseczki, posyp malinami, borówkami, sezamem, wiórkami oraz orzechami włoskimi.

 

Powyższa propozycja potrawy nie będzie odpowiednia dla osób z zaburzeniami gospodarki węglowodanowej (cukrzyca, insulinooporność). Jeśli jesteś osobą zdrową lub intensywnie trenujesz – jedz, na zdrowie 😉 i pamiętaj, że w dietetyce sprawdza się jedynie sformułowanie “to zależy”, ponieważ dobór produktów i potraw powinien  być uzależniony od Twojego stanu zdrowia.

SMACZNEGO

 

 

 

Jeśli Ci się spodobał ten post to polub lub udostępnij.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top